ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Α΄,Β ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΗΣ

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Α’-Β’-Γ’ ΤΑΞΕΩΝ:ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΟΡΘΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΥΛΙΚΑ: Στρωματάκι ή χαλάκι, ένα μπαλόνι, ένα κέρμα ,ένα βιβλίο ή τετράδιο.
1)ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΕΡΟΣ(προθέρμανση):Επιτόπιο τρέξιμο, αναπηδήσεις, αλματάκια, στροφές ,περιφορές στα χεράκια 5’-7’.
2)ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ: Ασκήσεις με πλάγιες κάμψεις στον τοίχο( Σχ,1).
Στο στρωματάκι ή χαλάκι διάφορες ασκήσεις διατάσεων.
3)Στο στρωματάκι ή χαλάκι παίρνουμε τη θέση της ‘’γάτας’’ (Σχ.2).Μαζεύουμε την πλάτη μας κάνοντας ‘’καμπούρα’’.(ΣΧ.3)Μετράμε έως το 15 και έπειτα κάνουμε μία ‘’κοιλιά’’ στην πλάτη μας σχηματίζοντας ένα τόξο
Και μετράμε πάλι μέχρι το 15 (Σχ.4).Επαναλαμβάνουμε 5-7 φορές.
4)Ξαπλώνουμε στο στρωματάκι ή χαλάκι και κάνουμε ποδήλατο στον αέρα 30’’ 3-4 φορές με ενδιάμεσο διάλειμμα 1’.
5)Καθόμαστε στο στρωματάκι ή χαλάκι ,παίρνουμε ένα φουσκωμένο μπαλόνι και προσπαθούμε να το κρατήσουμε στον αέρα με τα πόδια μας όσο περισσότερο χρόνο μπορούμε. (Σχ.5).
6)Άσκηση χειροβάδισης. Έχουμε τα χέρια και τα πόδια στο πάτωμα με τα γόνατα ψηλά και προσπαθούμε να μετακινηθούμε σε μια απόσταση ανάλογα με το χώρο του καθενός.5-6 επαναλήψεις.
7)Παιχνίδι: ’’Τα φορτωμένα γαϊδουράκια’’ .Έχουμε στην πλάτη μας ένα βιβλίο ή τετράδιο και το μεταφέρουμε σε μια ορισμένη απόσταση χωρίς να μας πέσει.
Παραλλαγή 1η:Το βιβλίο ή τετράδιο το τοποθετούμε στο κεφάλι μας και έχοντας τα χέρια στην έκταση κάνουμε την ίδια διαδικασία.
Παραλλαγή 2η:Καθόμαστε κάτω στο πάτωμα κοιτάζοντας προς το ταβάνι και τοποθετούμε στην κοιλιά μας ένα αντικείμενο ελαφρύ και άθραυστο(π.χ. ένα κέρμα) και μετακινούμαστε κατά τον ίδιο τρόπο προσπαθώντας να μην μας πέσει.
8)Τελειώνουμε με λίγες χαλαρωτικές ασκήσεις.
Επιπλέον παραθέτω και δύο απλά παιχνίδια που μπορούμε να τα παίξουμε στο χώρο του σπιτιού μας. Σε κάποιες δραστηριότητες ζητάμε τη βοήθεια των γονιών μας ή από τα μεγαλύτερα αδέρφια μας εάν υπάρχουν.
Προσέχουμε τη διατροφή μας και κάνουμε 5-6 ασκήσεις γυμναστικής καθημερινά μετά το πρωινό μας ξύπνημα .Καλή συνέχεια και καλό Σ/Κ.

Αφήστε σχόλιο